mandag 28. april 2014

Mer sokkegalskap

Jeg har tidligere skrevet om sokkegalskapen og mitt bidrag der. Tredje runde er nå ferdig og jeg er fortsatt med, men det spørs nok med neste runde for min del, litt avhengig av når det plutselig blir omprioriteringer i heimen og når neste mønster kommer ut.


I hvert fall, Rainbow pipes and linen stitch socks er et underholdende mønster å strikke, selv om det kan bli fryktelig mange tråde å feste av sånt. Jeg likte fargekombinasjonen jeg har valgt meg veldig godt, og lurer veldig på hva jeg skal finne på noe mer med disse fargene. Søt heklet leke i mange farger kanskje?

Jeg har strikket mine på pinne 2.25 med brunt Silja som hovedfarger og diverse rester fra lageret i vinrød, rosa, lilla, lyseblå, turkis, lys grønn og mørk grønn som kontraster. Knappekanten er vendbar, slik at sokkene kan enten brukes lange eller brettet ned over for eksempel en lav støvelkant.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for all tilbakemelding!

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.