tirsdag 7. januar 2014

Årets første ferdige

Jeg har meldt meg på DUGG på Uformelt, som kort sagt går ut på å strikke mer enn en kjøper i løpet av et år. Det er skremmende akkurat hvor mye fortere det går å kjøpe garn enn å få bryt det opp igjen etterpå! I hvertfall, årets første ferdige, en liten jakke, av akkurat to nøster drops baby alpaca silk, kjøpt spontant på salg. Hva jeg da skal bruke de rosa og grønne nøstene som jeg hadde tenkt å bruke sammen med det hvite vet jeg ikke, men det får heller være et problem en annen gang. Uansett er det 100 gram ut av lageret (selv om bare 40 av dem var i 2014)


Oppskriften er fra Babystrik på pinde 3, Samsøe. Rilletrøje, strikket på pinne 2,5 mm.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for all tilbakemelding!

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.