fredag 16. januar 2015

Nytt år og nye prosjekter

Hva er vel ikke bedre enn å få starte på noe helt nytt?










Jeg har startet på masse nytt, et avansert sjal til meg selv, en genser, en liten bukse, et par votter. Og allikevel bare overfalles jeg av planer og ideer og ønsker om masse nytt på prosjektfronten. Syprosjekter er det heller ikke manko på, og det klør virkelig etter å ta fram masse på spinnefronten også.

Sjalet er Algiers, strikket i Geilsk Tynn Uld på pinne 3,5mm, genseren er fra Drops, i Silja, på pinne 3,5mm, det hvite og grønne er begynnelsen på en inspirert vott i Arwetta Classic som er et virkelig hyggelig nytt bekjentskap og den lille buksa er buksen fra Babystrik på pinde 3. Strikkes i Fabel, på pinne 3 faktisk.

Det hjelper heller ikke på inspirasjonen når den nye garnpusheren har fått inn Geilsk Tweed! (pst, Geilsk, Filcolana og masse annet snadder på God som ull)


Med ei lita ei som blir mer og mer aktiv hver eneste dag passer jeg på å nyte litt tid for meg selv innimellom også, kaffe og strikketøy gjør godt når lille sover.

Dessuten har vi kjøpt oss nytt objektiv til den gamle speilrefleksen! Så gøy! Plutselig tar det jo gode bilder, og til og med i inne-vinterlys. Til og med den obligatoriske speilrefleks-selfien er på plass.


Å, det er ikke derfor det heter speilreflekskamera altså?

1 kommentar:

  1. Så mange herlige prosjekter du har på gang, alltid kjekt med noe nytt:)

    SvarSlett

Tusen takk for all tilbakemelding!

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.