tirsdag 24. september 2013

Oi.

Nesten en hel måned uten innlegg jo, hvordan kan det gå an? Jo, rastløshet, null inspirasjon, ikke helt god i formen og alt for mye å gjøre på jobb. Sånn går det da. Ingen bilder, ingen prosjekter, ikke noenting!

Men noe har jo faktisk skjedd, og jeg får prøve ta igjen noe fra august først da. Jeg har fått symaskin!

 Vidunderet heter Sy, er fra IKEA og går som ei kule! Veldig gøy.

Første ferdige prosjektet ut er en snasen vendbar veske (som Mannen ikke vil bli sett i nærheten av kjenner jeg ham rett, men som er helt meg syns hvertfall jeg)


Innsiden er da helt motsatt som det kan skimtes. Kjempefornøyd! Så da kan jeg gå over til å sy ferdig soveromsgardinene (det ene settet er allerede ferdig), og gardiner til gjesterom, litt putetrekk, trekk til symaskin, kjøkkenmaskin osv. I hvertfall, symaskin er gøy!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for all tilbakemelding!

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.