søndag 14. juli 2013

Et eventyr i brød

4 dager? 4 dager å lage god focaccia? Hæ? var min første reaksjon da Mannen kom med en oppskrift vi skulle prøve, heller enn den vanlige jeg pleier bruke fra matprat. Ok da tenker jeg, vi får se om dette virker. Nå er da altså deigen som er blandet og brettet og hvilt noen ganger i kjøleskapet for fermentering. Ja riktig.



Og jeg har en surdeigsstarter på benken, så vi får se om det ikke blir noe mer surdeigsbaking på meg etterhvert!



Oppdatering vil følge.

Åja, strikkeblogg sa du. Jeg har et nytt prosjekt på pinnene, for jeg har for mange store kompliserte prosjekter for tiden så av og til må man bare strikke noe annet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for all tilbakemelding!

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.