tirsdag 15. januar 2013

Tirsdager er for spinning

Jeg liker egentlig ideen om en egen dag i uken for spinning. Jeg har det fra både YarnHarlot og Knittyblog. I dag tror jeg det er for tvinning, ikke spinning, men det er en viktig del av spinneprossesen den og, så jeg tror det er godkjent. Og som med allt annet, vaner som faller ut i løpet av året er det på tide å fornye nå i Januar. Verden har normalisert seg igjen fra forrige uke, så nå skal de gamle gode vanene tas opp igjen, og uvanene fases bort (forhåpentligvis).

















Mesteparten av denne deilige rosa merino fluffen er gjort om til en tråd passe tynt og jevnt garn, med noenlunde jevn spinn på denne gangen, g blir nå tvunnet en mot en to et to tråders garn med litt "sprett" i. Jeg gleder meg til å ta det av rokken, vaske det, og se hva det vil bli til!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for all tilbakemelding!

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.