tirsdag 23. juli 2013

Forsinket kvartalsslutt

Da er året halvgått, (allerede?!), og her i huset er det lett å konstatere at det er raskere å kjøpe garn enn å bruke det. Jaja, ikke som om jeg ikke visste det fra før, det er tross alt Garndilla som råder her, men allikevel da. Et godt tips jeg har sett er å regne gjennomsnittlig antall meter strikket / heklet /vevd opp per måned, legge sammen antall meter i stash (kan enkelt gjøres ved hjelp av ravelry sitt stash system) og regne ut hvor mange måneder / år man har garn for.
Irrelevant mener jeg, da jeg ikke nødvendigvis har det typen garn jeg er ute etter!

I løpet av årets andre kvartal har jeg strikket opp 3800 meter! 5 luer, 3 gensere og 2 par sokker, ellers litt diverse småting. Jeg holder den egoistiske strikkersken oppe, en tredjedel av de 14 prosjektene er til meg.

Her er tre jakker, en til meg og 2 til Tantebarnet!


To par pene pene sokker, og et av parene med håndkeddsvarmere.


Alt i alt et godt kvartal!

Har dere strikket noe fint? Har dere voksende eller minkende garnlager?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for all tilbakemelding!

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.