søndag 16. juni 2013

Järvsö-søm

Jeg fant ut at jeg måtte bare gi etter for besettelsen, begynne et sted og brodere noe. Jeg fant en søt oppskrift på en pose til toalettsaker eller andre småting. Jeg synes mønsteret som var trykt i boken så så lite ut i forhold til stoffbiten som var spesifisert, og tegnet det av større på frihånd, og ser nå at jeg må finne en alternativ kanting, for at ikke broderiet skal forsvinne i knyttingen. Pytt pytt.
Dette er gøy! Jeg har aldri forsøkt meg på annet enn korssting tidligere, og det er vanskelig å få det jevnt og pent, men jeg er absolutt bitt av basillen. Det neste blir nålepute eller nålebrev tror jeg. Og jeg har skikkelig lyst å angripe mine ensfargede t-skjorter og singleter, og skaffe meg en svart hettegenser å sy på...

Bildebevis sier du?




Oppskriften og inspirasjonen er allt fra boken Stilige Sting, av Karin Holmberg (fantastisk dame med fantastisk blogg).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for all tilbakemelding!

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.